۹۲۸ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بهشهر در ۹ ماه امسال از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم اسدی رئیس کمیته امداد بهشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی  به منظور تقویت رشد باور‌های دینی و اعتقادی و توانمند سازی فکری و فرهنگی، مذهبی مددجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی برای هشت گروه از مخاطبین در نظر گرفته شده است، افزود: کودکان سه تا هفت  سال، دانش آموزان، دانشجویان، دختران و پسران باز مانده از تحصیل، افراد در آستانه ازدواج، زوج‌های جوان، زنان سرپرست خانوار و مستعدین خودکفایی و اشتغال گروه‌های هدفِ آموزش هستند.

اسدی گفت: آموزش رفتار‌های معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها  در راستای اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده است.

رئیس کمیته امداد بهشهر با اشاره به اعزام ۵۰۴ مددجوی  تحت حمایت به اردو‌های زیارتی، تربیتی، آموزشی در ۹ ماه امسال افزود: اعزام مددجویان در قالب اردو‌های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، مادران و دختران، دختران بازمانده از ازدواج و در شرف ازدواج، سالمندان، زنان سرپرست خانوار و همسران جوان انجام شد.

انتهای پیام/ م

برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای ۹۲۸ مددجوی بهشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.